dilluns, 4 de juny del 2012

Cercant una nova ruta: Noves de Segre - Tàrrega

Un company em va preguntar si coneixia alguna ruta que anés de Tàrrega fins a Noves de Segre, una mica més amunt d'Organyà. La meva resposta fou negativa, però li vaig proposar de buscar-ne una.

Google Earth, camins i caminets i es prepara una possible via, però s'ha de provar, ja que el Google no és actual i hi han fotos de satèl·lit que tenen 4 i 5 anys. Els conreus canvien, els camins s'abandonen i alguns es tallen.

Un punt conflictiu de la ruta preparada estava en el pas que creuava la Serra del Tallat, tot arribant a les Valls d'Aguilar, on em vaig "inventar" un pas...

Be, conclourem aquesta entrada premonitòria dient que La Serra del Tallat no es pot "tallar" per enlloc, ja que és una paret natural que uneix Organyà amb Pobla de Segur... ni més ni menys... Pel Boumort es pot fer alguna cosa... però poca

Us ho explico millor a la nit.
Una salutació

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada